canalled اسکناس انتظامی فرمانده انتظامی پول تقلبی

canalled: اسکناس انتظامی فرمانده انتظامی پول تقلبی مالخر معتادان لوازم سرقتی

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تبلیغات ۶ میلیون دلاری «دنیای ژوراسیک»

کمپانی یونیورسال پیکچرز در هفته گذشته بالغ بر ۶ میلیون دلار و در کل ۲۳ میلیون دلار صرف تبلیغ فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: امپراتوری سقوط‌کرده» نموده است.

تبلیغات ۶ میلیون دلاری «دنیای ژوراسیک»

تبلیغات ۶ میلیون دلاری «دنیای ژوراسیک»

عبارات مهم : تبلیغ

کمپانی یونیورسال پیکچرز در هفته گذشته بالغ بر ۶ میلیون دلار و در کل ۲۳ میلیون دلار صرف تبلیغ فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک: امپراتوری سقوط کرده» نموده است.

به گزارش سینماپرس ، بر اساس آمارهای به دست آمده، در یک هفته بین روزهای چهارم تا دهم ماه ژوئن، آگهی هایی که جهت بروزترین قسمت از این فرنچایز علمی تخیلی روی آنتن رفتند ارزشی معادل ۶.۹۱ میلیون دلار داشتند. این ۱۴۳۹ آگهی در تلویزیون ملی و از ۴۷ شبکه متفاوت پخش شدند. تخمین زده می شود حدود ۴۱۹ میلیون بار این آگهی ها دیده شده است باشند.

کمپانی یونیورسال اولویت های پخش خود را در میان چند شبکه بزرگ از جمله ان بی سی، ای بی سی و یواس ای توزیع کرد. علاوه بر این، ترجیح این کمپانی روی تبلیغ هایی بود که در میان رخدادهای بزرگ از جمله مسابقه های فینال ان بی ای (لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا)، فینال استنلی کاپ (لیگ هاکی روی یخ حرفه ای آمریکا) و برنامه پربیننده «امریکن نینجا واریور» به نظر مخاطبان رسانده می شدند.

روی هم رفته تا به حال این فیلم چیزی حدود ۲۳.۳۴ میلیون دلار خرج آگهی کرده است.

فیلم «فوق العاده ها ۲» محصول استودیوی پیکسار متعلق به دیزنی در رتبه دوم بعد از «دنیای ژوراسیک: امپراتوری سقوط کرده» قرار گرفت. در بازه یک هفته ای اشاره شده است ۹۸۹ آگهی تلویزیونی از این فیلم در ۳۹ شبکه متفاوت روی آنتن رفت و تخمین زده می شود که ارزش کلی آن ها چیزی حدود ۵.۲۹ میلیون دلار بوده باشد. تبلیغ های این فیلم بیش از ۳۹۰ میلیون بار دیده شدند.

تخمین زده می شود تا به حال ۲۳.۵۹ میلیون دلار خرج تبلیغ جهت این فیلم شده است باشد.

فیلم های «سیکاریو ۲: روز سولدادو» محصول کمپانی کلمبیا پیکچرز، «اوشن ۸» محصول برادران وارنر و «هتل آرتمیس» محصول گلوبال رودز لیست پنج فیلم اول را تکمیل می کنند.

«سیکاریو» در بازه یک هفته ای ۳.۷۹ میلیون دلار خرج ۴۱۳ آگهی پخش شده است از ۲۷ شبکه کرد. تا به حال روی هم رفته ۷.۱۳ میلیون دلار خرج تبلیغ این فیلم شده است هست. تخمین زده می شود که این تبلیغ ها چیزی حدود ۱۶۹ میلیون بار دیده شده است باشند.

در یک هفته مورد اشاره «اوشن ۸» و «هتل آرتمیس» به ترتیب ۳.۰۹ میلیون دلار و ۲.۹۴ میلیون دلار خرج ۷۲۰ آگهی پخش شده است در ۴۷ شبکه و ۹۲۸ آگهی پخش شده است از ۲۴ شبکه کردند. روی هم رفته خرج آگهی های فیلم ها چیزی حدود ۱۵.۸۱ میلیون دلار و ۱۲.۰۴ میلیون دلار بوده هست. این آگهی ها به ترتیب چیزی حدود ۲۴۷ میلیون بار و ۲۳۶ میلیون بار دیده شده است اند.

نکته جالب دیگر این است که «دنیای ژوراسیک» عالی ترین «شاخص توجه» را هم در این میان با امتیاز ۱۳۷ به خود تخصیص داده شده است داد. این توصیه به این معنی است که آگهی های این فیلم ۳۷ درصد اختلال کمتری نسبت به میزان میانگین داشتند. منظور از اختلال عوض کردن کانال تلویزیون، فست فوروارد کردن یا خاموش کردن تلویزیون است.

تبلیغات ۶ میلیون دلاری «دنیای ژوراسیک»

واژه های کلیدی: تبلیغ | محصول | میلیون | کمپانی | تبلیغات | تلویزیون | تلویزیون | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs